Asactive

Na każdą pogodę

AS Machina

Projekt, w którym uczestnicy będą musieli stworzyć konstrukcje przekazującą pęd przez Wszystkie stanowiska. Trzeba współpracować, komunikować się i działać, a przede wszystkim dobrze się bawić! Projekt AS Machina to niezwykła koncepcja swoistego miasteczka integracyjnego, wypełnionego zadaniami i akcją. Wszystko opiera się o dwa podstawowe miejsca: miejsce konstruktorskie (kilka stanowisk warsztatowych) i sklep z akcesoriami. Wokół tego rozrzucone są zadania, na których trzeba zbierać punkty pozytywnej energii, niezbędne do kupowania w sklepie i budowania. Poza nagrodą główną, wręczaną za stworzenie konstrukcji, wręczamy nagrodę dodatkową, za najciekawsze stanowisko (lub za najlepszy branding) Powoduje to, że poza głównym celem gry, każdy walczy też na swoim stanowisku. Projekt ten zakłada podział na drużyny, które muszą współpracować i w odpowiedni sposób dzielić obowiązki. Każdy znajdzie tu coś dla siebie!

Piramida Rozwoju

Zadaniem uczestników jest doprowadzić trzech przedstawicieli swojej drużyny jak najwyżej na naszej ogromnej planszy piramidy rozwoju. Aby tego dokonać, należy wykonywać zadania i zdobywać punkty ruchu. Na każde pole można dostać się różnymi kolorami ścieżek. Kolor ścieżki oznacza umiejętność, którą zdobywamy wykonując zadanie. W naszej grze trzeba nie tylko współpracować przy wykonywaniu zadań, ale opracować odpowiednią strategię “wejścia” na szczyt piramidy. Dróg do zwycięstwa jest kilka, ale jedno jest pewne, to integracja inna niż wszystkie!

Mafijna Rozgrywka

Projekt fabularny, w którym Ojciec Chrzestny myśli o zasłużonym przejściu na emeryturę. Uczestnicy zostają wprowadzeni w intrygę, poznają plany prawie emerytowanego “Człowieka Interesów”. Uzyskują informację na temat ich zadania (celu gry). Mają przeprowadzić dyskretne dochodzenie, w którego następstwie powinni wytypować Kreta. Ze względu na “specyfikę branży” zlokalizowanie Kreta nie da gwarancji wygranej. Drugim warunkiem zwycięstwa będzie zebranie jak największej kwoty spersonalizowanej waluty za wykonane zadania. Istnieje bowiem kilka dróg pozwalających odkryć kim jest zdrajca. Zaproszeni do Ojca Chrzestnego gracze zostają podzieleni na drużyny. Otrzymują informacje o lokalizacjach poszczególnych członków rodziny. Od tego miejsca gracze w dowolny sposób przemieszczają się między lokalizacjami i próbują rozwiązać zagadkę, wchodząc w interakcje z napotkanymi postaciami.

Holmes Case

Scenariusz, w którym uczestnicy zostają zaproszeni do rozwikłania zagadki godnej Sherlocka Holmesa. Swobodna interpretacja i luźne nawiązanie do przygód słynnego Detektywa, pozwala umiejscowić przebieg gry w każdej scenerii. Grupa zostanie podzielona na kilka drużyn, a każda z nich skierowana w inne miejsce fabuły. Gracze na swojej drodze, spotkają intrygujące (często zabawne) postaci i nieszablonowe zagadki. Elementem, który wyróżnia ten projekt na tle innych są książki, które otrzymuje każda z drużyn. W książkach są zakodowane informacje, które w połączeniu z wykonywanymi zadaniami będą pomagały przemieszczać się przez historię, zarówno w sensie fizycznym – wędrówka pomiędzy lokalizacjami, jak i zadaniowym – pomaga zbliżyć się do rozwiązania zagadki. Zadania nie wymagają wysiłku fizycznego, to uczta dla koneserów szarad, łamigłówek i zagadek z humorystycznym zabarwieniem.